Partnereink:

Még nem tudod mi az a QR- kód?

Ha még nem hallott róla olvassa el figyelmesen ezt a bejegyzést!
Próbálja ki, majd kérjen magának egy QR- kódot és javasolja barátainak, ismerőseinek!
Bár egyre több helyszínen írnak róla, még mindig kevesen tudják és használják a QR kódot. Pedig nagyon sok előnyre tehetünk szert, ha használjuk.
A QR-kód (mobilkód) egy kétdimenziós vonalkód, melyet a japán Denso Wave cég fejlesztett ki 1994-ben.
Jelentése Quick Response, azaz gyors válasz.
A QR-kód (mobilkód) legnagyobb népszerűségnek Japánban örvend, de egyre jobban terjed Amerikában és már Európában is.
A QR-kód (mobilkód) hibatűrő képessége és széles adatformátum támogatottsága miatt vált hamar népszerűvé, annyira, hogy 2000 júniusában ISO/IEC 18004 nemzetközi szabvánnyá vált, amelyet azóta többször kiegészítettek.
A QR-kód nyílt szabvány, viszont a tulajdonosi jogokat a Denso Wave fenntartja magának, így a
QR-kód a Denso Wave hivatalosan regisztrált védjegye.

„Rendben, de mire tudom én ezt használni?”

Ön is sok helyen használhatja! Adunk is pár ötletet:
•    Névjegykártyái hátoldalán, (így megkönnyítheti, ügyfelei dolgát, nem kell begépelniük adatait.)
•    Éttermi alátéten,
•    Szórólapjain,
•    Plakátjain,

A QR- kód tulajdonképpen egy egyszerű megoldás az információ eltárolására. Bárki, aki okos telefonnal rendelkezik, lefotózhatja és így elmentheti névjegyét, weboldalát címét vagy egyéb adatait.

Ne várjon! Használja fel, mint marketingeszközt!

További jellemzői:

Jó tulajdonsága, hogy bármilyen irányból készülhet róla fénykép vagy szkennelt kép, nem kell törődni a kód helyes tájolásával. Ez azért lehetséges, mert a kód megfejtésére, dekódolására szolgáló programok a három sarokban elhelyezett jellegzetes, minden QR-kódban azonos minta alapján el tudják dönteni, milyen irányban kell a kód pontjait értelmezni, feldolgozni, még akkor is, ha a kódbélyegről készült kép teljesen ferde.

A QR-kódok magas hibatűrő képessége miatt lehetőség van a kód esztétikai célú módosítására is. Ez például akkor lehet hasznos, ha a kód egy grafikus hirdetés részét képezi, és az a cél, hogy a reklám képi megjelenésétől ne üssön el a QR-kód fekete-fehér, szögletes ábrája. Lehetőség van például arra, hogy a QR-kód belsejébe logót vagy fényképet helyezzenek el, és - bizonyos határok között - az ábra színét és formáját is el lehet változtatni anélkül, hogy a kód olvashatatlanná válna.
Syla World Kft.
Segítségünkkel, cége - vállalkozása könnyen, hatékonyan jut el környezetében lévő potenciális ügyfeleihez, valamint jobban megmarad az emberek emlékezetében.
 
 
 
+36 30 7606 344   /
+36 30 7606 346
[email protected]
ÁSZF
Adatkezelési tájékoztató
[email protected]   /
Syla World Kft. - A Reklám Világ!
Reklám, és Marketing megoldások!
Minden, ami nyomdatechnika!